עיצוב פוסטר תדמיתי לסרטי קולנוע הוא מיומנות מיוחדת המחברת בין כל חוזקות הפרסום לעולם התרבות והיצירה. מידי שנה מופצים בישראל מאות סרטי קולנוע חדשים וקהל צופי הקולנוע ניצב מידי שבוע בפני בחירה מורכבת. תפקידו של הפרסומאי הוא לספר סיפור חד ומסקרן דרך עיצוב פוסטר סרט מדוייק וייחודי בכדי להוביל את הקהל לבחור בסרט שלנו על-פני האפשרויות האחרות. רוב סרטי הקולנוע המופצים בישראל הם סרטים זרים ולכן אחת המשימות החשובות היא בחירת שם קליט לסרט, עיצוב לוגו בולט וקריא, בחירת פונט וצבעוניות. לעבודת העיצוב מתווסף פן של קופירייטינג בכדי לחבר סיסמה שיווקית שתקדם את הסרט. לסיום, בכדי להגיע לקהל הרחב יש להתאים את קמפיין הפרסום לכל ערוצי המדיה השונים (קולנוע, טלוויזיה, רדיו, חוצות, עיתונות, אתרי אינטרנט ועוד) ולבחור את תמהיל השיווק בכדי למקסם את התקציב.
אז איזה סרט אתם רואים הערב?